fredag

Somnade helt utan förvarning igår. Kommer typ inte ihåg alls att jag somnade. Stackars Bella måste ha haft jättekul här när jag ligger och sover :P Får säga förlåt till henne när hon vaknar!
Idag är det fredag, och i vanlig ordning kommer Skins ut då. Idag är det sista avsnittet av denna säsongen :( Vilket betyder att det är sista gången man ser hela den här uppsättningen Skins-deltagare :( Sorgligt som bara den.
Ikväll ska vi till Idas klädda i grönt..Känner mig inte så jättesugen på det just nu. Hade helst bara stannat hemma, ätit chips och kollat på film. Men gör jag det får jag säkert stryk av både Joy och Michelle :P Vi ska ju iväg imorgon, så en dag per helg kan man kanske få för sig själv ^^ Det får bli att försöka övertala dom om det senare.
Imorgon ska vi hem till Sophie på sexparty. Det ska bli skoj. Aldrig varit på ett, så detta blir något nytt :)

Kommentarer
Postat av: sophie

hoho du borde ha myskväll i kväll.. det ska jag, pallar inte festa i dag det får bli i morgon :)

2010-03-19 @ 12:50:44
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0