kalas

Idag är det dags för kalas hos mamma :) Jag ska hem till henne nu på förmiddagen och baka tårta! Det blir en tårta av citronbotten med fyllning utav vit chokladmousse och mörk chokladmousse och som grädde på moset blir det marängkräm! Mums!!!
Tänkte ta och trotsa vädret idag och ha på mig jeansshorts. Det slog mig att det är lika varm med shorts och strumpbyxor som med klänning eller kjol. Till det blir det någon slags blus :) vet dock inte själv vad det ska bli för något. Detta är lyxen med att vara arbetslös! Man kan ta det väääldigt lugnt på morgonen!

Kommentarer
Postat av: sophie

mmm mumsigt..

sexy biatch :D

2010-01-29 @ 11:14:36
URL: http://gobbledigoook.blogspot.com
Postat av: Kim

Haha oh yeah :)

Postat av: Joy

Oho! och när ska du blogga om mitt framsteg att jag gick utanför dörren? :O

2010-01-29 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0