En vanlig dag

Idag ska jag städa tänkte jag. Har träningsvärk i hela kroppen efter allt målande och skottningen. Men det känns gött :)
Måste hitta kläder till vår dragqueenkväll också. Tänkte sy om en klänning i guld som jag har här någonstans. Hoppas att det blir bra. Annars har jag verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig. Glitter och glamour är inget som finns i min garderob direkt.
Imorgon kommer David och hälsar på :) Skoj skoj! Jag hoppas att han är beredd på att se Let's Dance med mig. Annars kör jag ut honom ^^
Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja med städningen. Känns väldigt oglamoröst i jämförelse med alla som är på modeveckan i Stockholm, men vad gör man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0