Den senaste tiden

Sen jag bloggade sist har det både hänt massor och ingenting. Och därför tänker jag låta bli att försöka reda ut vad som har hänt när var hur den senaste tiden. Jag har iof varit sjuk! Är fortfarande inte riktigt frisk. Snorar och halsont. Men det är iallafall skönt att inte ha feber och ledvärk längre :)
Idag fyller Michael år. Det ska tydligen vara något slags kalas hos honom som jag verkligen hoppas att jag är bjuden på. Måste höra med honom sen!!
En sak som jag är helst säker på har hänt sen sist är att Elin Kling har åkt ut ur Let's Dance :( Nu kommer det ju inte att bli samma sak.
Jag skulle bakat kanelbullar igår, men vi blev inte klara med maten förren vid halv nio så det blev så sen. Därför blir det bullar idag istället :D gött mos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0